Ben je geïnteresseerd in wat je tot nu toe gelezen hebt en zou je wel wat meer willen weten, kennis willen maken of horen wat er nodig is om lid te worden ?

Contacteer ons dan. We nemen zo snel mogelijk contact met je op.

• Het belangrijkste aspect om lid te worden is betrokkenheid en inzet. Bij Interact DOEN we, met als doel zaken te veranderen. Concrete acties en projecten voor lokale doelen en internationale acties met andere Interact, Rotaract en Rotary Clubs om ook buiten de eigen gemeenschap een verschil te maken.
  • Lid zijn van Interact is niet vrijblijvend. Daarom is lid worden ook iets uitgebreider dan louter je naam of te geven en een lidgeld te betalen. Van dat lidgeld moet je overigens niet wakker liggen, dat is zeker niet iets wat je moet tegenhouden.
  • Daarom is er ook een kleine selectieprocedure. Vooral om na te gaan wat je motivatie is, hoe je denkt te kunnen bijdragen, wat je van Interact verwacht en vooral ook om je veel informatie te geven over de werking van de structuren van Rotary International, waarvan Interact deel uitmaakt.
  • Dus ... wil je ACTIE zien, die een maatschappelijk verschil wil maken, op vlak van bestrijding van armoede, klimaatverandering, rampen, ongelijkheid, drinkbaar water, enzovoort ... vul dan rechts de online fiche in.
Please reload